موارد مهم در لباس کار و دستکش ایمنی
نوشته شده توسط : shaapaarak

یکی از ابزاری که برای انجام کارهای مختلف باید داشته باشید، لباس کار مناسب است. یکی از اجزای مهم لباس مخصوص افراد یک مجموعه در مشاغل سخت، دستکش ایمنی است. ما در این مقاله به ویژگی هایی که در زمان خرید دستکش ایمنی برای لباس کارکنان باید به آنها توجه داشته باشد، خواهیم پرداخت. اگر قصد تهیه دستکش مناسب برای شغل خود را دارید، این مطلب را دنبال کنید.

جنس دستکش ایمنی در لباس کار

جنس لباس کار و همچنین دستکش ایمنی هنگام تهیه آن بسیار مهم است. طبیعتا برای مشاغلی که با انواع فلزات سر و کار دارند، جنس مناسبی باید انتخاب شود. البته جنس دستکش و به طور کلی لباس باید به گونه ای باشد که مواد مورد استفاده در حین کار به پوست نفوذ نکند.

ضخامت دستکش ایمنی و لباس کار

میزان ضخامت لباس کار و همینطور دستکش ایمنی بسیار در خرید آن اهمیت دارد. برای نمونه لباس مشاغل سخت باید از ضخامت خوبی برخوردار بوده تا از نفوذ عوامل بیرونی جلوگیری کند. البته این ضخامت نباید از عبور هوا و همچنین جریان آن جلوگیری کند که این مورد به جنس لباس و دستکش بستگی دارد.

سختی شغل

از مهمترین مواردی که در خرید لباس کار وجود دارد، درجه سختی شغل مورد نظر است. باید ان نکته را در نظر داشته باشید که تهیه لباس مخصوص با فضای کار، رابطه مستقیم دارد. انتخاب دستکش ایمنی نیز که یکی از اجزای مهم لباس است به شغل و همچنین موادی که با آن سر و کار دارید، بستگی دارد.

هزینه لباس کار و دستکش ایمنی

در مورد هزینه لباس مخصوص کار و دستکش نمی توان بازه قیمت مشخصی را مطرح نمود، اما هر یک از عواملی که در بالا به آن اشاره نمودیم به طور مستقیم در قیمت دستکش و لباس تاثیر دارند. برای مثال می توان گفت که هر چه کیفیت لباس مخصوص کارکنان بهتر باشد و جنس آن با کیفیت تر، هزینه نهایی نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت.

کلام پایانی

از مهمترین لوازمی که هنگام انجام کارهای مختلف باید مورد استفاده قرار گیرد، لباس کار و دستکش ایمنی است. ما در این مقاله به ویژگی هایی که باید در زمان خرید لباس و همچنین دستکش کار به آنها توجه داشته باشید اشاره کردیم تا اگر قصد انتخاب و تهیه هر یک از این لوازم را دارید، اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید.

مجموعه هیوا تجارت امید یکی از برترین مراکز عرضه انواع محصولات ایمنی مخصوص کار است و شما می توانید با مراجعه به وب سایت این شرکت به مقایسه، انتخاب و خرید دستکش ایمنی و لباس کار با بهترین قیمت ها بپردازید و در هزینه ‌های خود صرفه جویی کنید.

 




:: برچسب‌ها: لباس کار , دستکش ایمنی , قیمت لباس کار , دستکش ضد برش ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: